10 Ocak 2015 Cumartesi

Seda ve Sena Kışa Merhaba Etkinliği

merhabalar canlar nasılsınız
uzun zamandır yazmıyordum vizeler derken baya bi kendimi uzaklaştırdım buralardan 
geçen haftalarda güzel bir etkinliğe katıldım güzellikleri sizinle paylaşma isteğimle tekrar bloga geri gelmiş bulunuyorum :)
seda ve sena'nın kışa merhaba etlibliğine katıldım
senayla(blogu için tık tık) önceden tanışıyoruz buluşuyoruz yazışıyoruz özel olarrak görüştüğüm blog aleminin bana kazandırdığı arkadaşlardan bir tanesi
sedayla(blogu için tık tık) instagramdan falan çok yazışıyorduk yüz yüze tanışmak nasip olmamıştır bu etkinlik sayesinde onu da tanımış oldum
ikisinede beni de bu etlinliğe davet ettikleri için teşekkür ederim 

etkinlik mekanımız armada avm ' de Down Town cafeydi
mekanı önceden de gittiğim için seviyorum sağolsunlar güzel ilgindiler
gidince masalarımız süslenmiş numaralarımız verilmişti sevgili burcu (blogu için tık tık)
organizyon işine girmiş ve etkinliğin süslemelerini vs kendisi yapmış ellerine sağlık bayıldım
 Sponsorlarımızdan cosmed çalışamları bizimleydiler birçok konuda bilgilendir sorduk soruşturduk ürünleri hakkında bilgi sahibi olduk


farmasi ve dermokil markalarıda bizlere sunum yaptılar telefon şarj sorununda fotoğraf çekemedim


yaka kartlarımız yine burcu tarafından tasarlanmıştı kış komseptine uygundu
yeni birçok blogger arkadaş vardı gerçekten yeni blogger arkadaşlarla tanışmak beni çok mutlu etti birbirimize destek olmak yeni insanlar tanımak güzel şey

fruitflowers firması bizimleydi lezzetli keklerine kurabiyelerin ve muzlu çikolatalı çilekli meyve sepetinin tadına baktık yerken kendimden geçtim diyebilirim
dermokil bizlere yüz maskesi uyguladı zaten severek kullandığım yüz maskesini birde orda cilt bakım üzmanları tarafından yaptırdım temizlendi ve nemlendirildi cildim selinle (sayfası için tık tık) beraber maskeli pozumuzda vermeyi unutmadık tabi :) bu halde kafenin içinde gezmek sigara içmeye çıkmak ayrı bir komikti tüm kafenin gözü üzeremizdeydi :)
selinle daha önceden sokak kedileri için yardım ürün götürdğümde tanışmıştık 5 dk bi sohbetimiz olmuştu bu sefer baya sohbet ettik kendisi benim gibi koyu hayvaseverlerden 

seda ve senaya çok çok teşekkür ederim bu güzel davete benide kattıkları için sonrasında spnsorlarımıza çok teşekkürler ellerim dolu eve döndüm hatta o kadar elim doluydu ki erkek arkadaşımı çağırmak zorunda kaldım her şey için çok teşekkür ederim




 deniz cosmetics http://www.denizcosmetics.com
 eeose labs http://www.eeose.com
 new absessions http://www.newobsessions.com
 rituel de beauty http://ritueldebeaute.com

2 yorum:

Kedidir kedi :)