11 Ocak 2015 Pazar

Goodbye Serisi 9 (Bitenler)

merhabalar şukuletalar bayadır yine yazmıyordum :) en çok sevdiğim bitenler yazısıyla size geri geldim bitenleri yazısı yazmayı ve okumayı çok seviyorum kısa öz yorumlu olduğu için çok hoşuma gidiyor
numaralandırma yapamadım soldan sıradan gidicem

elidor kuru saçlar için şampuan - ablam almıştı onunla birlikte kullandım beğendim saçıma her hangi bir zararı olmadı içnde badem yağı var kuruluğa iyi gelen saçımın kuruluğu daha da azmadı bu şampuanda
komili seytin yağlı bebek şampuanı - fırçalarımı yıkıyorum memnunum
avon bademli saç kremi -  yıllar oldu bunu alalı kıyıda köşede kalmıştı sonunda azim ettim bitirdim beğenmedim
yves rocher saç dökülmesi karşıtı şampuan - haftada iki kere yıkıyorum sürekli kullanımda saçlarımı matlaştırdı bunu yves rocher elemanına sorduğumda saçımın boyalı olmasından olduğunu bir gün normal şampuanla yıkıyorsam diğer yıkamamda bunu kullanmamı ya da ilk bunu ikinci şampuanlamada asıl şampuanımı kullanmayı önerdi o yüzden çabuk bitmiyor dökülmesi durmadı saçımın bilemedim bi faydası var mı
garnier makyaj temizleme suyu - yazısını yazdım (tık tık)
 dıadermine hassas ciltler için yüz temizleme jeli -  bunu arkadaşım vermişti yanlışlıkla almış hafif yapılı cildimde gerilme hissetmedim güzel temizliyor
giovanni avakadolu saç serumu - yazısı burada (tık tık)
milk shake saç bakım köpüğü seyahat boyu -  inanılmaz memnunum yazısı burada (tık tık)
Bee beauty narlı duş jeli - bu markanın duş jellerini body butter ve losyonlarını seviyorum severek kullandım

otacı limonlu zeytinyağlu sabun - banyoda kullandım güzel cildi nemlendiriyor
fa deodorant -  rezalet hiç sevmedim
loris açık parfüm  - arkadaşım çalışıyor bolca getirmişti beğendim çok kalıcı değil ama kokuları yakalayabilmişler
body sprey - gratisten geçen sene almıştım birçok çeşitini bu çiçekli olan beğenmedim
olay yüz kremi - yıllar önce alınan krem kenarda kalanlardan el kremi yaptım
la roche posay göz kremi - gratiste satılıyor beğenmedim zaman geçtikçe katılaştı vasat
superdrug bb krem - yazısı burada (tık tık) aslında çok önce yarıya indirmiştim yeni ürünler deneyince kaldı gün geçince kalan azıcık kısım çöpü boyladı 
superdrug güneş kremi - beğendiğim ürünlerden son zamanlarda cilt problemleri yaşıyorum o yüzden doktor önerisi ürünler kullanmaya başladım
senstive siş macunu - kapıya gelen öğrencilerden almıştım güzel değil 
signal white now diş macunu - sevdiğim ve sürekli kullandığım 
durance testerler zeytinyağlı el kremi bi harikaymış body losyonu da çok beğendim resmen ertesi gün bile vücudum yumuşacıktı nemini ertesi gün bile korudu
farmona 15 faktör korumalı günlük krem - çok anlayamadım bunu notürüm 
biten rujlar turuncu gibi olan temizlik yaparken geldi elime çoktan bitmiş 
oriflame severek kullandım
ve biten kırılan pislenen göz kalemleri çöpe

hoşcakalın 
kendinize popüler davranın 

2 yorum:

  1. Yves rocher dökülme karşıtı şampuan benim saçlarımı daha çok döktü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende anlayamadım daha dökülmesine faydalımı değil mi bilemedim çünkü başka şampuanla birlikte kullanıyorum belki birbirlerini etkiliyorlardır bilemiyorum tek başınada saçımı çok matlaştırdı çok işe yaradığı söylenemez bencede

      Sil

Kedidir kedi :)