14 Ocak 2015 Çarşamba

dove besleyici saç bakım suyu

merhablar güzellikler yaz aylarından dove firmasından bir paket almıştım 
sevindirik olmuştum yazın daha çok kullanılan ama genel olarak saça faydasının olduğunu düşündüğüm saç bakım sularını anlatacağım size
aslında fön suyuda biliniyor kuaförlerde mavi su olarak gördüğünüz saçın daha kolay açılmasını sağlıyor bu sular
ben acilmasından değilde biraz daha kuru saçıma nem vermesini istediğim ürün arayışında bulunurken bu hediyenin çıka gelmesi sevindirici oldu

saç bakım suları aslında genelde tüm saç tipleri için tek çeşitli olarak üretiyor birçok firma dove bunu yapmamış hem kuru saçları besleyici hemde yıpranmış saçları besleyici 2 seri çıkarmış 
ilk olarak kuru saçlar için olanını denedim ve dove markasının kuru saçlar için şampuanı kremiyle birlikte kullandım 
çalkalayıp kullanılıyor saç uçlarına ister kuruyken ister yaşken uygulanıyor saçımı beslediğini öyle kırıklarımı yok ettiğini söyleyemeyeceğim 
genel olarak her fön suyu gibi saçımı kolay açtı ama diğer fön sularını kullanmış biri olarak bir fark gördüm ki saçımı nemlendirdi bu nelendirmesinide saatlik olmadı uçlarım nemli bir sonraki yıkamaya kadar rahatlıkla kullandım
sadece saçı açmıyor anlıycanız nemde veriyor 
saç uçlarındaki kırıklarımı yok etmedi ama kolay açılan ve taranan saçlar sağladığı için saçlarımı açarken daha da kırmaya yol açmadı
içerisinde badem yağı var 

 içeriği ve uygulaması bu şekilde
mavi olanını daha denemedim elimde 2 adet daha bu tarz saç bakım suyu olduğu için onları da deneyip farklı ürünlerle karşılaştırmam kolay olsun diye sona bıraktım

hoşcakalın
kendinize popüler davranın



1 yorum:

  1. Merhaba canım çok güzel bir yazı olmuş bende yakın zamanda blog açtım hergün cilt bakımı ve makyaj ürünleri incelemesi yazıyorum eğer bakarsanız çok sevinirim guzelbakkendine.blogspot.com :) <3

    YanıtlaSil

Kedidir kedi :)