3 Aralık 2014 Çarşamba

Nyx Girls Gloss (07 Brown Topaz)

Merhabalar çiçekler nasılsınız
siz bu yazıları okurken ben vizelerim için yusuf sesleriyle beraber yardırıyor olacağım :)
bu gün ki konuğumuz nyx gloss 
pek iyi bahsedemeyeceğim kendisinden sevemedim çünkü bir türlü ben anlamadım bu nyx'i glosları göz kalemleri lip penleri gerçekten vasar allığından çok memnunum farını denemedim ama  fiyatlarına göre işlevi kötü ürünlerle karşılaştım bu gloos da onlardan bi tanesi
öncelikle başta normal bi kokusu olan bu gloss zaman geçtikçe deterjan gibi kokmaya başladı
kalıp gibi duruyor naif bi duruşu yok 
sürümü akışkanlığı iyi ama ne biliyim gloss değilde sanki ruj sürmüşüm gibi duruyor hissiyat olarak kalıplaşmıyor dudağımda sadece duruş olarak gözüme öyle çarpıyor
sadece gloss olarak glow duruş sergiliyor

kalıcılığı iyi değil gloss olarak zaten çok kalıcılık beklenmez ama böyle kalıp gibi duran bir glossdan iyi bir kalıcılık beklerdim 
nemlendirme iyi
rengini severek aldım bronz kahve gibi dursada bronz nude bi renk aslında

çok uzun zaman önce aldığım için fiyatını hatırlamıyorum douglas store'den indirimde almıştım sanırım 20 lira gibi bir şeydi tam hatırlamıyorum

hoşcakalın
kendinize popüler davranın

2 yorum:

  1. Nyx'in glosslarını ben çok seviyorum bu arada vizelerinizde başarılar :))
    Blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım ben de bloguma beklerim sevgiler :)
    makyajtavsiyem.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. Merhaba :) Benim bloguma da bekliyorum :) www.locosmetico.blogspot.com ;)

    YanıtlaSil

Kedidir kedi :)