22 Kasım 2014 Cumartesi

Rimmel London Lasting Finish Color Rush Balm (600 On Fire)

Merhabalar şölebetler ben geldim
nasılsınız ? 
yakında vizelerim olacak ben deniz azcık soluk almak için çareyi uzun zamandır yazmadığım bloğumda buldum
hazır fotoğrafları bilgisayarımda varken yeni bir post yazayım dedim :)
Rimmel London'ın meşhur Rita Ora serisinin balm adı altında kalem rujlarından On Fire olanından bahsedeceğim sizlere
Kardelenle biz bize etkilinğinde Watsons tarafından hediye edilmişti bu güzellik görür görmez rengine bayılmıştım ve bir ruju elime alır almaz genelde koklarım kokusu çok güzel vanilyamsı bir kokusu var plastik mum boya kokan rujları asla kullanmam almam akşama kadar onu koklamak istemem o yüzden rujda renk kalıcılık kadar benim için önemli olan bir şey varsa o da kokusudur

ürün kalem formunda bittikçe altını çeviriyorsunuz fırt çıkıyor :)
rengi kabından dolayı kırmızı gibi dursa da benim dudaklarda pembemsi duruyor aslında 


Balm diye satılıyor ama ben hiç balm olarak kullanmadım bildiğiniz ruj gibi kullanıyorum baya baya renk veriyor çünkü 
nemlendirmesi gayet iyi hiç kuruluk hissetmedim 
çok çok kalıcı olduğu söylenemez orta kararlıklıkta 
ben çok kalıcılık aramıyorum rujlar da zaten
çok kalıcı olan ürünler nedense bana çok daha yapay geliyor 
duduşlarım parlak parlak duruyor yazın sürekli kullandığım elimden düşürmediğim bir üründü
hala kullanıyorum çünkü bu tarz canlı renkleri seviyorum yaz kış fark etmiyor benim için sürekli kullanıyorum
fiyatı hakkında bilgim yok ama Rimmel London fiyatlarını düşünürsen çok yüksek olacağını sanmıyorum 10-15 arasında bir fiyatı vardır sanırım


hoşcakalın
kendinize popüler davranın



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kedidir kedi :)