21 Eylül 2014 Pazar

Goodbye Serisi 7 (Bitenler)

Merhabalar yavru ceylanlarım :)
nasılsınız inşallah bitenler yazısıyla karşınızdayım kendimi bu yaz ürün bitirmeye adadığımı söylemiştim zaten elimde o kadar çok stok ürün var ki yarımları bitirmezsem o stoklar asla erimeyecek onun için canla başka devam ediyorum bu yolda

1- Nivea Pure Natural Deo : Nivea da Duble Effeceten vazgeçemeyen biri olarak bu ürünü çok sevdim kokusu salatalık alüminyum ve zararlı maddeler içermiyor nivanın diğer deolarına göre içeriği temiz olanlardan sevdim tekrar alırım
2- Dove Kuru Saçlar İçin Saç Bakım Kremi : Yazısı yazıldı (tık tık)  sevdim tekrar aldım
3- Rexona İz Bırakmayan Deo : Yazısını yazdım ( tık tık ) içgüveysinden hallice almayı düşünmüyorum diğer çeşitlerini denemek istiyorum 
4- Daniella Laroche Yüz Temizleme Jeli : Yazısını Yazmıştım ( tık tık ) fena edğil ama bitmek bilemeyen bir ürün  o yüzden tekrar almayı düşünmüyorum sanırım artık gelmiyor gratislere
5- Sensitive Diş Macunu : Kapıya gelip satıyorlar öğrencilere yardım olsun diye aldım kötü beğenmedim 
6- Yves Rocher Bio Organic Rollon : Sevdim içeriği temiz tekrar alınır (yazısı için tık tık)
7- Bio True Lens Solüsyonu : Sürekli kullanıyorum memnunum
8 - Oriflame Şampuan : Ne olduğunu bile hatırlamadığım bi ürün yıllar önce alınmış yarım kalmış ayaklarımı yıkadım öyle bitirdim


 9- Eda Taşpınar Brozlaştırıcı Sprey : İnanılmaz memnun kaldım harika olursa seneye tekrar alırım 
10 - Bioderma Güneş Sonrası Süt : Beğendim alabilirim nemlendirmesi iyi (yazısı için tık tık)
11- Avon El kremi :  Yıllar önce alınan bir ürün daha kullandım bitirdim tekrar almam
12- Oriflame Saç Bakım Sütü : Yine aynı hikaye önceden alınan kalanlardan tekrar almam zaten kaldırılmıştır galiba artık üretimden :)
13- Alix Avien Terracotta Pudra : Memnun kaldım ama yeni ürünler denemek istiyorum uzun bir süre elim almaya gitmez sanırım (yazısı için tık tık)
14- Veet Ağda Bandı : Normalde kullanmıyorum ama tatilde hemen fıttıran kıllar için aldım orta halli kuaförde yapılan sir ağdanın yerini tutmaz
Tester grubu

Clear Man Şampuan : Buğra kullandı genel olarak memnundu
Rapunzel Secret Saç Bakım Maskesi : İki kutu bitti çok muhteşem değil çok kötü de değil ama tam boyunu alacağımı sanmıyorum
Elidor Işıldayan Parlaklık Şampuan : Beğendim saça parlaklık veriyor tam boyunu alabilirim 
Giovanni Smooth Ask Silk Saç Kremi : Çok memnun kaldım yumuşatması çok iyi tam boyunu alabilirim
Blendax Kepeğe Karşı Etkili Şampuan : Buğrayla ortak kullandık tatilde fena değil bir zararını görmedim saçıma tek başına bile yumuşatıyor saçı ama saç derimde kepeğim olmadığı için alacağımı sanmam
lens kutusu aynalı kırıldı çöpe
vivident 45 sakız çok sevdim kutusunun tasarımı ve konforun beğendim favori sakızım oldu

bitenlerim ve çöpe gidenlerim bu kadardı böyle giderse baya bir ürün bitmiş olacak


hoşcakalın
kendinize popüler davranın 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kedidir kedi :)