6 Ağustos 2014 Çarşamba

Rexona İz Bırakmayan Koruma Crystal Deodorant

Merhabalar
geçtiğimiz aylarda Rexona Türkiye'den çok güzel bi paket aldım

pakete bayıldım kadife zarif şık bir kutu
hemen takı kutusu yaptım tabi :)

benim deodorant kolik olduğumu bilmişler gibi çifter çifter göndermişler çok teşekkür ederim tekrardan Rexona Türkiye'ye

Rexona Crystal Anti - Stain Deodorant pudralı iddiaları ter kokusuna karşı 48 saat koruma ve siyah kıyafetlere iz bırakmama
siyahlarla tamamen dost bir deodorant

Rexona'nın deodorantlarını kullandım kokularını çok seviyorum ve kalıcılığını da yalnız bunda diğer kullandığım serilere göre kokusunun kalıcılığında memnun kalmadım belki kokuların farklılığındandır sonuçta ağır kokular daha kalıcı olabiliyor bilemiyorum ama sanki önceden kullandığım mor olan Rexonanın kokusu daha kalıcıydı hatta öğlen sıktığımda ertesi sabah kokusu kol atlımdan burnuma geliyor bu seride koku almadım ama özelikle belirteyim ertesi gün hatta hiç ter kokusu da almadım

 48 saat koruma sağlıyor mu test etmedim zaten 48 saat kol altının kuru kalması iddiasını hiçbir marka deodorant da inandırıcı bulmuyorum benim beklentimde 48 saat kuru tutsun değil çünkü her gün duş alıyorum duş almasam bile sabah akşam dışarı çıkarken deodorantımı yeniliyorum o yüzden bu yönüne pek takılmadım
benim derdim ter kokmamak bu yönüyle başarılı !

aşırı terleyen biriyim çok deodorant kullanmamdan anlarsınız 
sürekli terliyorum benim için ıslak kol atlarının ıslaklığı ve tişörtün dışına çıkan ıslak görünüm başlı başına sorunlardan
 terim inanılmaz tuzlu bazen gözüme damlıyor resmen kavruluyor gözlerimi hatta fazla terlemeden alerji olduğum dönemler bile oluyor çünkü tenim çok hassas kendi tuzuna karşı bile hassasiyet gösterebiliyor 
bu yüzden benim için tere karşı koruma teri önlemesi çok önemli 
ama su sıkıntılarımın hiçbirini yaşamadım ne tişörtümde ıslaklık vardı ne de ıslak hissiyat kuru kol atlarımla mutlu mesuttum 

bir başka deodorant kullanırken yaşadığım sorunlardan biri ise beyaz tişörtlerimde kol altında oluşan sarı lekelenmeler genelde deodorantlarda bu sorunlar oluyor terin asitini tutamadıkları için ya da artık içerisinde ki katkı maddelerinden parfümdenmidir bilemiyorum hep tişötlerim kol atları sarı sarı oluyordu neler neler kullansamda yıkarken geçiremiyorum
bunu fark ettikten sonra daha seçici olmaya bu sorunları yaşadığım ürünleri almamaya başladım
Rexona'nın bu serisi ve diğer kullandığım serilerinde bu sıkıntıyı yaşamadım 
siyahlarda ki beyaz lekeyi geçtim beyazlarda ki sarı lekelerle bile karşılaşmadım

içeriği bu şekilde
ürün pudralı
genelde cildim hassas olduğu için pudralı deolar kullanmaya dikkat ediyorum aksi takdirde kol altım acıyor yanıyor bunda pudralı olmasından dolayı öyle bir sıkıntı yaşamadım
ayrıca cildim her hangi bir reaksiyon alerji göstermedi
ozon tabakasına zarar veren itici gazlar içermiyormuş

bu serinin rollon yazısı ilerleyen günlerde gelecek

hoşcakalın
kendinize popüler davranın 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kedidir kedi :)