4 Ağustos 2014 Pazartesi

Gratis Bayram Alış Verişim ve Diğerleri

Merhabalar
Gratis bayram indirimini hepiniz duydunuz alış verişler yaptınız bende birkaç şeycik aldım indirimi pas geçmedim her zaman ki gibi :)
artık kendimi indirimlerde tutmaya çalışıyorum ihtiyaç harici hiçbir ürün almamaya çalışıyorum evden çıkmadan önce liste hazırlıyorum gözümün gördüğü gönlümün istediği sonra çekmeceleri rafları karıştırıyorum bakıyorum ki ürün var ya açılmış yarım kalmış ya da hiç açılmamış hemen listeden siliyorum :)
ufak tefek pamuk vs gibi ürünleri stok yapıyorum artık
madem zayıflamak için diyet yapıyorum yanında neden kozmetik diyeti de yapmayım dedim ve kozmetik diyetine başladım fazla açılmak yok ihtiyaç dışı ürün yok !!!
bayram indiriminde yukarıdakileri aldım
Benri Bebek Pamuklarını kocaman olduğu için epeydir almak istiyordum çok pamuk harcıyorum çünkü lens kullanınca iki göze ayrı temizleme sütü olunca ayrı ayrı derken avuç dolusu pamuk çıkıyor
büyük olduğu için ikiye bölüp kullanacağım normal pamuklarda %25  indirim vardı sanırım bu bebek ürünü olduğu için %40 indirimle 5.90 dan 3,50' e aldım tanesini
Hawaiian Güneş yağında %50 indirim vardı 20,25' e geldi
Fa Deodorant 30 liralık alış veriş yapanlara 3 liraymış onuda aldım
Benri renkli kulak çubuğunu %25 indirimle 2 liradan 1,45 ' e aldım
Benri Bebek Kulak Çubuğu 2,25'den 1,75' e aldım
artık bebekler için olan kulak çubuğu kullanıyorum korumalı olduğu için diğer normal renkli kulak çubuğunu makyaj kusurlarını düzeltmek için aldım
ve bayram indiriminide böyle değerlendirdim

ayrıca bayram indiriminden hemen önce saç bakım ürünlerinde %40 indirim vardı onuda değerlendirdim ve Toni & Guy Sea Salt Spray'i  indirimle 20,25 liraya aldım


sizler neler aldınız postlarınızın linkini yorum olarak bırakırsanız seve seve okurum

hoşcakalın
kendinize popüler davranın 

5 yorum:

  1. Canım tebrik ederim kendini tuttugun ve ihtiac dısı urun almadıgın icin. Aldıklarını guzel gublerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim balım
      kozmetik diyeti iyi geldi kuzum hem artık bazı stok olaylarını kaldırdığım için yeni ürünlerde keşfedebiliyorum :)

      Sil
  2. güle güle kullan cicilerini canım:)

    YanıtlaSil
  3. çok teşekkür ederim güzel sözleriniz için
    tabiki gelirim :)

    YanıtlaSil

Kedidir kedi :)