10 Ağustos 2014 Pazar

Essence Get Big Lashes Wolume Boost Mascara

Merhabalar
aslında ben bu ürünü alalı kullanalı baya oluyor hatta yarısında kenara atılanlardanmış yeni fark ettim ve bitirmeye ant içtim
yeni ürünler deneyim derken diğerlerini yarım bırakıyordum genelde ama bu huyumu sıfırlamaya çalışıyorum ve artık yarım kalan tüm ürünlerimi tekrar kullanıp bitirmeye çalışıyorum
önceden kullandığım şimdi kullanmaya tekrar başladığım hatta eyeliner denemelerimde kullandığım fotolarda gördüğünüz rimel kendisi :)
ileride bitenler yazımda olacağı için yazısını yazayım ziyan olmasın dedim :)
Essence'nin rimellerini seviyorum gri rimelini çok çok sevsemde diğerlerinide denemek için almıştım firçasından dolayı gri rimel benim için bir tık daha ilerde olsada bu mascarayıda beğendim
yapışma dağılma yapmadı
tel tel ayırdı dolgulaştırdı ama fırçasından dolayı kıvrım veremedim kendi kıvrıklığı kadarıyla böyle oldu ama ben fırçanında kendi kıvrıklığının üzerine biraz daha kıvrıklık vermesinden yanayım bu yüzden curl fırçalar seçiyorum ama bunada asla kötü diyemem 
 fotoğrafa bi haller oldu genişletince
görüldüğü gibi
sıcak havalarda biraz dökme oluyor onun haricinde sıkıntı yaşamadım

hoşcakalın
kendinize popüler davranın ...



4 yorum:

  1. Dökülme yapması kötü olmuş, böyle yapışıp kalıyolar göz altında >.<
    Gri rimel dediğin hangisi bak merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dökülme olunca göz altlarıda mor gözüküyor sevmiyorum o yüzden bende
      gri olan bu serinin grisi
      yazısı burda cnm
      http://palatosun.blogspot.com.tr/2013/05/essense-big-lashes-volume-crul-maskara.html

      Sil
  2. Yalnız çok beğendimmm :)
    Sizi takibe aldım, bende bloguma beklerim ..
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmenize çok sevindim
      teşekkürler
      sitenizi hemen ziyaret ediyorum :)

      Sil

Kedidir kedi :)