25 Ağustos 2014 Pazartesi

Bioderma After Sun Milk ( Güneş Sonrası Sütü)

Merhabalar
bu sıralar bende bir tembellik bir tembellik var ki sormayın gitsin tatil dönüşü depresyonumu desem boşluğumu desem tatil miskinliğimi desem bilemedim
ama inanın geldiğimden beri odamda 20 metre karelik alanda sadece çişe ve yemek yapmaya bir de tarçını çıkarmaya kalkan bir hal aldım :)
dizilere verdim kendimi olmadı uykuya 
gelelim asıl konumuza daha fazla chat chat yapmadan
 geçen sene Yelda'nın  (bloğu için tık tık) çekilişinden kazandığımın hediyelerden biriydi 
geçen sene kullanmak nasip olmadı elimdeki ürün bitmeden açmadım ve bu seneye sakladım
bu sene severek kullandım 
after sunların özelliği güneşten yanan cildiniz kuruma yapar pullanır soyulabilir bazen
 bunu engellemek ve bronzluğu uzun sürede korumak görevleri

losyon formunda pek değil daha sıvı sanki
bereketli bir ürün az birazı bile yetiyor
nemlendirmesi çok iyi 
ve genelde sürekli sıkıntı çektiğim ve sevmediğim yapış yapış hissiyatı yok 

benim en sevmediğim durumlardan biridir after sun veya losyonlarda 
gerçi losyon formunda değil süt formunda ama yinede süt formunda olan ürünlerde çoğu kez rastladım yapışkanlık sorununa
bu konuda sıkıntı yaşamadan cildimi nemlendirdi hemen kuruması hoşuma gitti ıslak bırakmaması benim için artı bir yönü oldu

yüz ve vucüt olmak üzere kullanılıyor
 yüzüme hiç sürmedim açıkcası hassas bir cildim var ne olur ne olmaz diye ve yüz için ayrı koruyucum ve nemlendiricim olduğu için aklıma hiç gelmedi

fiyatı hakkında bilgim yok güneş kremi fiyatıyla aynı orantılı olacağını düşünüyorum

ürünü çok severek kullandım ve baya kullandım gittiğim üç tatilimde de yanımdan ayırmadım 

Buğra bile kullandı ve çok sevdi şuan bitmeye yakın ben duş sonrası bronz tenimin açılmaması uzun bronz kalmak için hala duş sonrası kullanıyorum 

seneye kullanamayacağım için bitirmeye çalışıyorum

her hangi bir alerjik reaksiyona kızarmalara vs neden olmadı

kuru cilt sahibi olarak cildimi iyi nemlendirdiğini düşünüyorum

hoşcakalın
kendinize popüler davranın 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kedidir kedi :)