20 Temmuz 2014 Pazar

Yves Rocher Bio Organik Roll-on Deodoran

                                                                   Merhabalar
                           bu aralar size çokça bakım ürünü tanıtacağım elimde fazlasıyla ürün birikti o                                                   yüzden aman sıkılmayın olur mu şölebetlerim  :)
                                                     Yves Rocher Roll-on Aloe Veralı
%98 doğal içerikten oluşuyor ve Ecocert sertifikalı arkasında logoyu görebilirsiniz
içerisinde Paraben, Sls, Petrol Alüminyum tuzu gibi zararlı bileşenler yok
Parfümü %100 doğal içerikte olan bi ürün 
Yves Rocher sitesinde yazanlar bunlar ben onların yalancısıyım :)
Kokusunu sevenlerde var sevmeyenlerde var 
beni kokusu rahatsız etmedi doğal ferah bildiğimiz aloe vera kokusu temizlik hissi uyandırıyor insanda
teri önleme gibi bir özeliği yok çok terleyen bi insanım belki bana faydası dokunması ama kullanırsanız tişörtünüzde ıslak lekeler olmaz kesinlikle denmez kol altı ter görüntüsünü yaşarsınız teri saklama gibi özelliği yok
zaten o saklama yapanlara pek güvenmiyorum mantiken gözenekleri öyle tıkıyor ki ter dışarı kendini atıp tişörtü ıslatamıyor demektir bu
görüntüsü gerçekten kötü olsa da yine de tişörte terin çıkması bence iyi 

ama ter kokusunu önleme özelliğine sahip yani bunu kullandığımda ter kokmuyorum kol altım aloe vera kokuyor ne kadar terlesem bile o konuda beni tatmin etti
beyaz tişörtlerime sarı leke asla yapmadı benim en çok baktığım noktadır rollonlarda 
tişörtün iç kısmına sarı leke bırakıyor mu bırakmıyor çünkü sonra onu tişörtten çıkartması vardır bazen çıkmaz çamaşır suyuna koyarım artık içlerinde neler varsa 
işörtlerin kol atlarının sararması en büyük sıkıntı benim için zaten öyle bir etki gördüğüm rollonu tekrar almam
içeriği bu şekil ah biraz Türkçe açıklama getirseler çok iyi olacak bu içeriklere
içinde zararlı bileşenlerin olmaması ve benim ihtiyaçlarıma karşılık olarak olumlu cevap vermesinden dolayı ürünü sevdim
 fiyatıda bence uygun 10.90 lira ben 4 ayda bitirdim boyunun küçüklüğüne bakmayın baya bereketli ürün
Yves Rocher mağazalarında ve ya online Yves Rocherin sitelerinde bulabilirsiniz

hoşcakalın 
kendinize popüler davranın

2 yorum:

  1. Bana bu doğumgünümde hediye edilmişti, gayet beğendim ben de :) crystal essence'ı daha çok sevsem de bu da güzel! Öperim!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende bu bitsin crystale geçicem onun her çeşitinden aldım bakalım hangisini beğeneceğim :)
      bende öperim çok ablam :)

      Sil

Kedidir kedi :)