24 Temmuz 2014 Perşembe

Watsons Büyük Bayram İndirimi ve Çek Kullanımı


Merhabalar çukuretalarım 
Bilenler biliyor bilmeyenler için watsons Bayram indirimine girdi 27 Temmuz son 
Alacakları olanlar indirimleri kaçırmasın 
Duyduk duymadık demeyin güzel haberi vereyim 
watsons kart sahibi olanlar kartı alırken verilen indirim çeklerini de Bayram indirimiyle birleştirebiliyorsunuz


Toni&guy çekimi kullanmayı düşünüyorum 
Rimmel London'da %60 indirimle oluyor 
Kimler neler aldı veya alacak yazılarınızı yorum olarak bırakırsanız seve seve okurum :)
Çeklerinizi ve kartınızı kullanmayı unutmayın 

Hoşcakalın
Kendinize popüler davranın 

2 yorum:

  1. "İndirim çeklerini de Bayram indirimiyle birleştirebiliyorsunuz" bu bilgiyi paylaştığın için teşekkürler, mükemmel bir alışveriş oldu :) asla ikisi birlikte kullanılmaz diye düşünmüştüm, sende okumasam kasada sormazdım bile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım ben gittim çalışanlar bile bilmiyordu çünkü çeklerin arkasında kampanyalar birleştirilemez yazıyor dedi watsons'un twittini gösterdim tmmdır o zaman dedi ama ben bsy alamadım çünkü alacaklarımın hiçbiri kalmamıştı :( kurban bayramı indirimine kaldı artık :/

      Sil

Kedidir kedi :)