28 Temmuz 2014 Pazartesi

Pierre F Nazik Soyucu Temizleyici

Merhablar
bugün sizlere içeriği temiz bir maskeden bahsedeceğim
Pierra F markası Gratise özel markalardan başka hiçbir  kozmetik markete bulamayacağınız içeriği temiz ürünlerin olduğu cilt bakım ürünlerine sahip
ürünün sıvı formda içinde tanecikler mevcut 
kokusu çok ağır küçükken içtiğimiz şeftalili şuruplar gibi
ufacık alınca bile tüm yüzüme yetiyor 
aslında ben bu ürünü yanlış almışım
kuru ve hassas cildime uygun değil
bu tarz soyucu maskeler meğerse kuru karma ciltler içinmiş tahriş etme olasılığı yüksekmiş
benim cildimi tahriş etmedi ama bi faydasını da görmedim kokusu öyle ağır ki yüzüme sürer sürmez hemen çıkarma isteği duydum ne artısı var benim için ne eksisi sadece cildimi temizlemek için kullandım 
sürüp bekletilip soyulan maskelerden değil yanlış anlaşılmasın içerisinde ki taneciklerden dolayı nazik soyucu demişler
karma ve yağlı ciltlere uygun olabilir yağı siyah noktaları arındırabilir içerisinde ki taneciklerle ama benim böyle bir durumum olmadığı için iyi mi kötü mü sağlamasını yapadım
dolayısıyla artık sadece duştan duşa yüzümü yıkıyorum


içeriği bu şekilde
Paraben , Sülfat, Phalates (bunu yeni öğrendim kokuları kalıcı olsun diye kullanılan akciğerlere zararlı bir maddeymiş) 
Pegs (bunu da yeni öğrendim alerjik reaksiyonlara sebep olan kimyasal bir madde)
yok 
pis kimyasallardan arınmış güzel ürünlerde bu yönüyle çok sevimdim cilt tipime uygun başka bir maskesini veya temizleme jelini alacağım 


ayrıca hayvanlar üzerinde deney yağmayan Buav sertifikalı bir ürün
ben çok önceden 14 15 lira gibi bir fiyata almıştım

Gratis indirim zamanlarında %40 indirime giriyor
temiz içerikli ürün arıyorsanız markaya göz atın derim
hoşcakalın
kendinize popüler davranın


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kedidir kedi :)