13 Temmuz 2014 Pazar

Goodbye Serisi 5 (bitenler)

Merhabalar
şölebetlerim nasılsınız ?
son zamanlarda kendimi inanılmaz derecede ürün bitirmeye verdim kıyıda köşede ne varsa atmayacağım ulennnnn illa biticek o ürünler diye diye gazladım 
ve sonunda o gazla fazla olmasa da birkaç ürünü bitirdim 
bakalım nelermiş bunlar
Bebak Acı Badem Sütü : severek kullandığım yüz göz temizleme sütüm 2. kutu bitti memnunum şuan elimde çok başka ürünler olduğu için tekrar alamam ancak ilerleyen zamanlarda tekrar kavuşabiliriz

Body Fantasies Signature : ,Bu rengi oryantal kokulu olan body sprayı Gratisden almıştım vanilyalısı ve çiçeklisinide indirim varken çok ucuz bi rakama sanırım 6 liraya aldım en severek kullandığım oryantel kokulu bu ürün oldu tekrar bulursam kesinlikle alacağım

Similer Parfümevi Açık Parfüm : Cristian Dior addict var içinde severek kullandım kokusu kalıcı parfümevinden çok memnunum

Elidor Düzleştirici Bakım Kremi : 7/24 leri biliyorsunuz bu da onlardan düzleştirici etkisini pek görmedim ama yumuşacık yaptığı doğru kocaman olduğu için bi ara kullandım sıkıldım bırakmıştım kendimi bitirme gazıyla bunuda bitirdim tekrar almam başka çeşitini alırım

Biorderma Sebium H2O : Benim cildim kuru hassas bu yüz temizleme suyu karma ve yağlı ciltler için yeldanın blog çekilişinden kazandığım paketten çıkmıştı ablamın cildi karma olduğu için o kullandı çok memnun kaldı

Superdrug Hindistan Cevizli ve Tatlı Bademli Kuru Saçlar İçin Şampuan : Hiç memnun kalmadım  yazısını yazmıştım (tık tık) Superdrug ürünlerinden memnun kalmadığım ilk ve tek ürün bu zamana kadar

Oriflame Feminelle Ferahlatıcı Temizleme Jeli : Bunuda çok önceden almıştım yarısına kadar kullanıp bıraktığım ürünlerden zorda olsa bitirdim bu tarz ürünlerin zararlı olduğunu duydum o yüzden ayaklarıma kullandım tekrar almam

Kloroben Gargara : Kronik Franjitiniz varsa gargara ve pastille aşk yaşıyor olmalısınız artık bu değil majezik kullanıyorum benim kötü boğazıma ancak o iyi geliyor

Bio Pet Active Ballı Köpek Şampuanı: Sürekli benim mi kozmetik ürünlerim paylaşılacak Tarçınımın ne eksiği var :):):)
Tarçının ballı şampuanı güzel iyi hoş ama o yoğum bal kokusundan tarçın ve bende bayılıp kalacaktık köpek kokusuyla birleşince iğrenç oluyor
başka çeşidini alabiliriz ama ballı yo yoo yooooo

 Eklips Makyaj Süngeri : Güzelce kullanırken baktım ne göreyim bizim kediler bunu oyuncak etmiş kendilerine top gibi oynuyorlar o yüzden direk çöpe gitti bende hata ortalıkta bırakırsam bebelerde eğlenir tabi :)

Durance Zeytinyağlı El Kremi : Kıyamadım kullanmaya mincik mincik sürdüm ona rağmen ellerimi yumuşacık yaptı tam boyunu almayı düşünüyorum

Cosmed Vanilya Maskesi : Beğendim kokusu yok gibi ben vanilya kokusu alamadım cildimi pamuk gibi yumuşacık yaptı memnun kaldım

Dermokil Yağlı Ciltler İçin Maske : Maskeyi sevdiceğim aşkıma kullandık yağlı ciltli kendisi memnun kaldı cildini yağdan arındırdı pamuk gibi tam öpmelik yaptı :)
Cotton FE Pamuk : Makro marketten indirime girdikçe alıyorum gayet iyi

Fresh Islak Mendil : Beğenmedim vasat !

Orilame Ruj : Seri adını bile unuttum rujun bayadır duruyordu sonunda bitti rengi ve kalıcılığı güzel ama elimde çok ruj olduğu için alamam fakat aklımda rengini seviyorum

Rival De Loop Young Maxi Definition Maskara : En sevdiğim maskalarımdan çok çok memnunum fiyatıda uygun tavsiye ederim (yazısı için tık tık)

Essence Big Lashes Wolume Curl Maskara : Bu rimelde en sevdiklerimden bittikçe alınanlardan (yazısı için tık tık)

Eye See Lens Solusyonu : Çanta boy lens solüsyonu Bio True gibi olmasada idare eder ama tekrar almam 

ohhhh bitirdim rahatladım :P



hoşcakalın
kendinize popüler davranın


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kedidir kedi :)