19 Temmuz 2014 Cumartesi

Dove Kuru Saçlar İçin Şampuan ve Saç Kremi

Merhabalar
şölebetler nasılsınız
bu aralar yaz yazamıyorum pek ablam laptop üzerinden ders çalıştığı için pek bende olamıyor tüm işimi ipadden hallediyorum ama ordanda blog yazılmıyor normal sayfa açınca sıkıntı app indirince fotoları ipade aktarma sıkıntısı yaşıyorum ancak gece kavuşuyorum laptopa ondada gel de yazı yaz :)
böyle kaçırarak yazacağım artık :)
neyse gelelim bu gün ki incelememize

dove şampuan ve saç kremini vlogger Ayşe Çakar 'ın önerisiyle almıştım onunda saçları kuruymuş baya memnunmuş denemek istedim önerince
Watsondan 2. ürün %50 indirim fırsatıyla aldım ikisini baya uyguna geldi ikisi 10 lira falandı sanırım

şampuana gelecek olursak ben bu seneye kadar saçlarım sarı röfleli olduğu için çok yıpranmıştı hep yıpranmış saçlar için olan şampuanları kullanıyorum güzellik uzmanı kuzenim beni uyandırdı saç derisi de yüzün gibidir tipi neyse onu kullanmalısın kuruysa kuruyu yağlıysa yağlı eğer yıpranmışsa bunun için ek ürünler kullanıp düzelmelisin saç tipinin yapısına göre şampuan seçmelisin doğru seçim ancak öyle yaparsın dedi ve
gerçekten söylediği şeylerin doğruluğunu kuru saçlar için şampuanlar kullandıkça anladım yıpranmış saçlara artı takviyeler yapılmadıkça şampuanından hiçbir randıman alınmıyor 
asıl saç deri tipimiz nasılsa ona göre beslemek ve ya tedavi etmek gerçekten doğru yolmuş 
bende bu sebeple yıpranmış saçlar için olan şampuanlardan asıl saç tipim olan kuru saçlar için şampuanlar almaya başladım

dove kuru saçlar için şampuandan memnun kaldım ama saçlarım aşırı kuru ve nemlendirmesini sağladı bazı şampuanlar saç diplerimde erkenden yağlandırma yapıyor 2 gün içinde ama bunda 3 gün yıkamazsam saçım yağlanmıyor tabi 2 gün sonrasında saçımda kuruluk başlıyor ama yıkama sonra yumuşaklığı nemi gayet iyi bu fiyatta bir üründen bu performans oldukça iyi ama inanılmaz müthiş etkilerde beklememek lazım
orta karar da memnun kaldığım ürünlerden oldu
içinde paraben sls mevcut maalesef ama benim saçlarım o kadar kuru ki paraben sls olmadan ne yumuşuyor ne açılıyor
temiz kozmetiğe karşı inatlaşıyor saçlarım
parapen ve sls olduğu için tahmin edersiniz ki köpürmesinde sıkıntı yok 
aslında şampuan sonrasında kreme ihtiyaç bile duyulmuyor yumuşak yapıyor açılıyordu ama adetten olmuş ve benim saçlarım uzun süre yumuşak kalmadığı için uzun süre yumuşaklık sağlamak için saç kremi de kullandım ama kremsizde yumuşacık yapıyor

dove kuru saçlar için saç kremine gelirsek 
kremi şampuana göre bir tık daha çok beğendim gerçekten yumuşacık yapıyor mercimek tanesi kadar aldığınızda bile tüm saçınıza yayılıyor ve dolaş dolaş durumu ortadan kaldırıp saçımı kolay açıyor 
elimdekiler bitince tekrar alabilirim fiyatına göre benim için iyi ürünlerden

şuan bunlarla beraber yine kuru saçlar için besleyici durulanmayan saç bakım spreyini kullanıyorum onunda yazısını yakın zaman da gelecek yarısına gelmeden yazısını yazmak istemedim tam sonuç için

hoşcakalın 
keninize popüler davranın


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kedidir kedi :)