18 Haziran 2014 Çarşamba

Watsons Card Artık Benimle ! (ayrıntılı inceleme)

merhabalar
cumartesi günü akşam gezmelerinden bir tanesini sevdicek ve arkadaşlarla Nata Vega outlet de yaptık hazır gitmişken Watsons'a uğradım 
önceden aramıştım ilk günler yoktu ellerinde şükür ki gelmiş ellerine bende 2.5 lira ücret ödeyerek hemen aldım tabisi
bol bol foto çektim teker teker sizlere ben konuşmayacağım Watsons kart konuşacak
birçok soru geldi çünkü ne çekler var nasıl kullanılıyor şifre varmış o ney gibi bende o yüzden ayrıntılı yazı yazmak hatta direk  kartla verilen kitapçığı ayrıntılı olarak paylaşayım dedim 

palatosun card sizlerle :)

1 liralık alış verişe karta 1 puan yükleniyormuş ekstra puan kampanyaları hariç örneğin 3 kat puan yazıyorsa 3 liralık alış veriş yaptıysanız doğal olacak X 3 puan ekleniyor kartınıza

puan harcamalarınızı şu şekilde yapıyorsunuz
100 puan karşılığında 1 tl harcayabiliyorsunuz
örneğin 1000 puan varsa yapacağınız alış verişte 10 tl lik puan kullanabiliyorsunuz

kartı için bir şeyler doldurmanıza gerek yok netten aktif etmeniz yeter 

kartın üyelik formunu internetten doldurduğunuz da +100 puan kartınıza yükleniyor 1 tl yerine geçiyor

watsons uygulamasından da aynı işlemi yapabiliyorsunuz ve +100 puan bu şekilde yapıldığında da geçerli
5.
facebook sayfasından yapılabiliyor yine +100 puan kazanılınıyor 

kartın kılavuzu bu şekilde 
kartı aldıktan sonra yapmanız gereken işlemler yazıyor
arka yüzünde 
sık sorulan sorular

 1.
2.

3.

4.
 sık sorulan sorular da bu şekildeydi aslında kılavuzda her şey yazıyor
kartla birlikte verilen 31 Aralık 2014 e kadar geçerli olan çekler en güzel sürpriz bence



indirim çekleri de bu şekilde 
umarım faydalı bir post olmuştur 

hoşcakalın
kendinize popüler davranın 




3 yorum:

  1. Eveeeeet ben de benimkini dün aldım. Yaşasıııın..:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güle güle kullan ablacım hayırlı olsun keyifli alış verişler :)

      Sil
  2. Toplam 300 puan mi gelmiş oluyor yani ya da sadece birinden de mi oluyor ?

    YanıtlaSil

Kedidir kedi :)