7 Haziran 2014 Cumartesi

NYX Jumbo Lip Pencil 726

Merhabalar
geçtiğimiz aylarda Douglas Storeden ayrılıp boynerde stand açma kararı aldı NYX markası
hal böyle olunca ellerinde ki ürünleri satmak için %50 indirim yaptılar bende tabi durmadım hemencecik o indirimden yararlandım
aslında bu kararı destekliyorum douglas store her yerde bulunmuyor Ankaraya bile açılması uzun zaman aldı boynere geçmekle iyi yaptılar kesinlikle

ismi lip pencil olarak gözüksede satış elemanın yanıltıcı tavrından mı bilmiyorum bana göz kalemi dedi göz ve dudak için kullanılıyor dedi ve rengi görünce dudak için olamaz ya açık renkleri beyaz seri belki öyledir diye düşündüm

726 rengi biraz morumsu kahve renginde renkleri tanımlamakta zorluk çekiyorum biliyorsunuz ama bronz mor kahve de denebilir o yüzden dikkatimi çekti ama çekmez olaydı sonucu hüsran oldu

renkleri iyi hoş ama hiç memnun kalmadım su gibi akıyor The Balm'ın far bazını sürmeme rağmen rengini vermiyor yaş yaş yapış yapış hissi var hemen dağılıyor uçuyor tamam bu zamana kadar likit far kullandım ama bu kadar değildi :/
gerçekten lipgloossu göz kapağınıza sürdüğünüzü düşünün
bulaşması yapış yapış olması aynen öyle

gördüğünüz gibi far bazı olmasına rağmen verdiği renk en fazla bu kadar kalıcılık desen 2 saati geçmedi 
bir kalem daha almıştım bununla beraber aldığıma alacağıma pişman oldum siz siz olun aman diyim sakın göz için kullanacaksanız almayın
NYX markası Cruelty Free bi marka yani hayvanlar üzerinde kesinlikle deney yapmıyor Peta onaylı sertifikaya sahip dikkatli bakınca mutlu tavşanı göreceksiniz
hoşcakalın
kendinize popüler davranın...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kedidir kedi :)