28 Haziran 2014 Cumartesi

Dr. Oetker Chocolateria Puding (Pişirmeden)

Merhabalar
ara ara buluşmalarda sponsor olan gıda firmalarının ürünlerine de yer vermeye neler yapmışım nasıl değerlendirmişim 
lezzetli mi lezzetsiz mi
yorumlamaya karar verdim
buluşmalarda sponsor olan firmalar bizlerden yorumlarımızı bekliyor sonuç olarak
bu pudingciklerim sevgili Kübramın kardelenle biz bize buluşmamızda (buluşma yazısı için tık tık) 
hediye edilmişti
pudingi çok severim pişirme konusu bekletme konusu hep üşengeçliğime gelmiştir canım
puding çekse yapmaya üşenip gider alırdım :)
ta ki buna kadar

ilk görüşte bu önceden 3 dk pudinler gibi supangle gibi olacağını düşünmüştüm ama yanılmışım
aynı tadı bildiğimiz Dr. Oetker puding

bu puding 2 kişilik pişirmeden kaynamış süte ekliyorsunuz 1 dk karıştırıyosunuz 2 dk bekletiyorsunuz
oldu bitti maşallah afiyetle yiyorsunuz
bende bir tane fındıklı bir tanede sade çikolatalı olan vardı birini tatlı krizim tutunca birini de misafirim gelince şip şak yaptım

sade olanı yaptığımda üzerini cevizle süsledim 
cevizle puding birleşince güzel tat oluyormuş aferim bana :)

şiddetle tavsiye ederim bundan sonra vazgeçilmezim 

hoşcakalın
kendinize popüler davranın...







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kedidir kedi :)