29 Haziran 2014 Pazar

Doa Kozmetik Melisa Kremi

Merhabalar
bu gün uzun zaman önce aldığım ara ara kullandığım ama sonradan aslında çok işime yarayan melisa kreminden bahsedeceğim size
geçen sene aşmıştım  Doa Kozmetikten
melisayı görünce merak ettim
melisa çiçeğini severim 
kokusunu da severim
dedim bu neymiş bi deneyeyim ben

ürün içeriğinde melisanın sakinleştirici etkisi migren ağrılarına iyi geldiği baş bölgesine sürüldüğünde yatıştırdığı gibi iddiaaları vardı
ben ara ara ellerime kullanıyordum aşırı kuruluktan kışın yarılıyor
onlara sürüyordum gerçekten yara yangısını alıyordu
sonra aklıma bir fikir geldi manikürü evde kendim yapıyorum ara ara güzellik salonunda yaptırıyorum
kendim yaparken bu kremi niye değerlendirmeyim ki dedim
sonuçta etleri kestikten veya ittikten sonra hafif bir acı tahriş olma durumu oluyor manikür esnasında
bende bu kremi kullanmaya başladım 
manikürümü yaptıktan sonra
tek tek tırnaklarıma etlerine yedirdim
yangı geçti gerçekten tahriş olmuş kenarların acısını hafiflettiğini gördüm
sürekli bu şekilde kullanmaya başladım artık
kıvamı gerçekten koyu kremlerden body butter gibi düşünün
kokusu güzel melisa kokuyor
sitesine şimdi kontrol ettiğimde göremedim sanırım satıştan kaldırıldı belkide tekrar üretim aşamasındadır bilinmez
ben memnun kaldım elinizde bu kremden varsa bir de manikür tamamlayıcı olarak denemenizi tavsiye ederim


hoşcakalın
kendinize popüler davranın ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kedidir kedi :)