25 Haziran 2014 Çarşamba

Bobbi Brown Lip Gloss ( Bright Pink 20 )

merhabalar
güzellikler bu gün size bobbi brown'un lip gloss'unu anlatacağım
Bobbi de çalışan sevgili kuzenim her geldiğinde lip gloss sevdiğimi bildiğinden ablamla bana birçok lip gloss getirdi sağolsun geçen seneden beri kullanıyoruz bazıları bitti bile 
makyöz kuzenin olması böyle bir şey :)
para verip almadım zaten öğrenci halimle alamamda alacak olsamda bir glossa şuan için yüksek fiyatlar veremem sanırım alacak olursam bu ten ürününden olurdu neyse ki kuzenim özlem varken bu sıkıntıları çekmiyor tester falan idare ediyoruz :)
hazır elimdeyken sizlere yazıyım almak isteyenler olur diye düşündüm bobbi markası çok sevilen markalardan çünkü
Bright Pink isminden de anlaşılacağı gibi ışıl ışıl parıdak bir pembe hafiften şeftaliyi andırıyor aslında
rengi çok güzel yaz için lip gloss arıyorsanız özellikle beyaz tenli buğday tenli bayanlarda hoş duracağını düşünüyorum
rengini verebilmek için elime 2 defa üst üste sürmek durumunda kaldım
dudakta tek sürümde rengini vermiyor çünkü çok naif bi renk 
yapısı kalın sürerken ahanda şimdi yapış yapış olacak kalıp gibi duracak dudağımı açıp kaparken 404 zamk sürmüş gibi zorlayacağım diye düşünürken beni yanılttı 
kesinlikle öyle yapış yapış olmuyor 
kalıp gibi durmuyor ama dudağınızda varlığını unutacağınız lip glosslardan da değil



rengi benim çok hoşuma gitti severek kullandığım renklerden fakat bu görüntüyü sağlamak için 2 kere üst üste sürdüm elime uyguladığım gibi
elimde ki renkle dudağımda ki renk farklı gibi göreceksiniz
benim dudaklarım koyu olduğu için rujlar veya lip glosslar renk verme konusunda  sıkıntı yaşıyor
bunu ürünlerin renk verme sıkıntısına bağlayamam kesinlikle benim dudaklar koyu 
kimisinde çok belirgin olan şeftaliler pembeler bile benim dudakta Harry Potter görünmezlik pelerini giymiş gibi duruyor
kalıcılık konusunda orta seviyede öyle saatlerce kalma durumu yok hemen yok olma durumu da
lip gloss olarak hakkını veriyor dudağınıza glow görünümü sağlayabiliyor

fiyatı hakkında bilgim yok ama pahalı olduğu konusunda hem fikirim :)

yüksek fiyatlı bir ürün olarak değer mi derseniz bence değmez 
ama yinede hafif renklerden hoşlanıyorsanız ve Bobbi Brown'un lip glosslarını merak ediyorsanız deneyin derim

siz bu satırları okurken ben mersinde olacağım hepinizi öpüyorum 

hoşcakalın
kendinize popüler davranın ...


9 yorum:

  1. Lipgloss insanı değilim ben, uçuşan saçlarım ağzıma yapışıyormuş gibi geliyor :) High-end markaların çoğuna ayrı bir önyargım var bir de, verdiğim paraya değmeli gibicesine :)
    PS: Mersin'e çok kocaman selam söyle, bir ay sonra filan Bengüler de gelicekmiş de, özlemesin bizi :) İyi tatiller fıstık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde aynı sekilde high end ürünlere oyle bakıyorum acaba verdigim paraya değecek mı sorusu oluyor kafamda bazısı gercekten değiyor ama ya değmezse diye dusunuyor insan benim icin ten ürünleri daha onemli lipgloss high end olmasada olur tabi bu kendi düşüncem :) herkesin ki farklı

      Sil
    2. Benimde en sevmediğim sey yapis yapis dudaklar ve onlara saçlarımın yapışması :) ama bunda o yapis yapışlik durum yok Allah'tan

      Sil
  2. eldeki renk çok hoş ama dudağındakini sevemedim ben:/
    bide parlak parlak geldi bana bilmiyorum belki de gloss insanı olmadığımdandır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet glow görünüm veriyor parlak ışıltili dudaklarım koyu oldugu icin renk tam olmuyor bende cogu lipgloos da ve ruj da aynı sorunu yasıyorum ama ellimde ki renk gercekten cok hoş 2 kez üst üste düşünce oyle oldu yani yine tek seferde renk vermiyor

      Sil
  3. çok güzel renk harika durmuş

    YanıtlaSil

Kedidir kedi :)