18 Nisan 2014 Cuma

Pastel Daylong Lipcolor Kissproof Mat Ruj (09)

                                                               Merhabalar
blog da hiç ruj yazmamışım ben bakım ürünlerine yoğunlaşmışım onu farkettim 1 yıl sonra :)
elimde ki rujları ara ara yazayım dedim 
hali hazırda özel günlerde gecelerde kullandığım sevgili Kübra'nın (bloğu için tık tık) buluşmasında hediye edilen pastelin mat rujunu paylaşmak istedim 
kübracım tekrar teşekkürler her şey için :*
pastelin yeni çıkan lipgloss şeklinde mat rujlarından

ben görünce direk normal lipglosslardan sandım ama sürünce çaktım köfteyi :)
renk ateş kırmızısı harika bir rengi var (renkler konusunda kötüyüm belki de başka bir kırmızıdır:)
fırçasının büyüklüğü ve yumuşaklığı ideal
sürümü kolay sürerken yumuşak şekilde sürülüyor normal lipgloss şeklinde sürdükten sonra kurumaya başlıyor sabitleniyor

dudakta nem sağlamıyor yapısından dolayı dudağımda kuruluğu hissettim ama duruşu çok hoş
kenarlarda çizgi bıraktı ama çok az görünmeyecek şekildeydi fotoğrafta biraz belli
 belki dudak kalemi sürüp kapatılabilir 
arkadaşım ruju görünce mas mat nasıl güzel bu ruj dedi :)
gerçekten matlık konusunda çok iyi 
kalıcılığı yüksek gece boyu yedim içtim dudağımda kaldı sadece yediklerime bulaşma oldu oda diğer rujlar da bile oluyor yoğunluğundan olabilir çünkü en ufacık tanesi bile direk renk veren ve sabitlenen ürünlerden
yukarı ki fotolarda hafif turuncuya çalan bir rengi var gibi çıkmış sanırım ışıktan ama tam tamına bir kırımızı 
kırmızı ruj pek kullanamam aslında bana yakışmadığını düşünüyorum ama bu ruju çok yakıştırdım ya hu daha önce niye kırmızı ruj alıp kullanmadım ki dedim kendime kırmızı aşkı uyandırdı bende ki duruşunu çok sevdim 
kullandığım günlerde kesin bir kişi sormuştur rujunun markası nedir çok güzel duruyor diyenler oldu 

artist gibim çıkmışım dibi totoşum tavan yaptı bu fotoyu çok sevdim

yine buluşmada hediye edilen pastelin bordo rujuyla tam takım oldu hemececik sürdüm ojeleride:)

ben çok memnunum kırmızı mat ruj isteyenlere kesinlikle öneririm diğer renkleri için baktım kozmetik mağazalarına ama gelmeyenler öyle bir ürünümüz yok diyenler oldu pembesi varsa tam benlik olacak çünkü ben yaz kış pembe ruj kullananlardanım
pembe kadınıyım ben :)
ruj konusunda farklı renklere kapalıyım genelde pembe ve tonlarından öteye gidemiyorum ya da lipglosslarda pembe ve açık tonlara yoğunlaşıyorum
aslında inanılmaz istiyorum mor turuncu kahverengi rujlar sürmek ama kendime nedense yakıştırmıyorum kullananları gördükçe çok yakıştırıyor özeniyorum sıkıntım cesaret edemiyorum

fiyatı hakkında bilgim yok çok pahalı olacağını düşünmüyorum 
hoşcakalın
kendinize popüler davranın ...








10 yorum:

  1. kırmızı ruj böyle birşey deneyene kadar korkunç ama sürünce öyle güzel ki insanda alışkanlık yapıveriyor..bence sen de mutlaka kullan gerçekten çok yakışmış ...pembesi benim paketimden çıktı, hatta hemen bugün yazısını yazacağım bakalım beğenecek misin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) çok teşekkür ederim çok merak ettim pembesini
      bu renk kırmızılar hoşuma gitmeye başladı gerçekten sürünce insanı tutkusuyla çekiyor kırmızı renk :)

      Sil
  2. ay çok yakışmışşş :-))

    YanıtlaSil
  3. minnoş çook yakışmış! ama sende o kadar beğendim ki zibilyon tane kırmızı rujum olsa da en yakın zamanda bakacağım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim kuzum bence al derim kenarda dursun :) günlükte kullanılır aslında ama ben geceleri kullandim hep pembesi de fena bayıldım ona gözü çıktım bende :)

      Sil
  4. Voovv =) cidden çok güzel görünüyor,bende bakmak istiyorum pastele alışverişe çıktığımda =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler bitanem bak derim pembesine de bakmayi unutma oda harika

      Sil
    2. En altta bordo olan ruj çok yakışmış ve çok güzel:) onun numarası nedir acaba??

      Sil
    3. ikiside aynı ruj canım sadece fotoğrafta flitre uyguladığım için koyu çıkmış

      Sil

Kedidir kedi :)