6 Şubat 2014 Perşembe

durance etkinliği

merhabalar
geçtiğimiz haftalarda durance mağazasının etkinlik davetine katıldım
epeydir buluşmalara etkinliklere katılamamıştım gerek kontenjan sıkıntısı gerek sponsor markaların gelecek bloggerların izleyici sayısına bakıp kontenjan belirlemesi durumlarından (koca birsaçmalık) buluşmalara katılamamıştım
sonunda çok özlediğim blogger arkadaşlarımıda görmek bahanesiyle etkinliğe katıldım




durance mağazasına gittiğimizde bizi güler yüzüyle özlem hanım karşıladı



özlem hanım Türkiye genelinden sorumlu yetkili kişisi durance markasının

içeri girince hoş kokularda mest olup koltuklarda yayılmamak mümkün değildi keza banada öyle sonrasında hepimiz toplanınca özlem hanım bizi bilgilendirmeye başladı tamda yanına oturdum özlem hanımı pür dikkat dinleyeyim diye 


Özlem hanımın yıllar önce talihsiz bir olay başına gelmiş bodrumda yazlıklarında ki ağaçları ilaçlarken bir rahatsızlık yaşamış bu ilaç öyle deri altına işlemiş ki özlem hanım hiçbir şekilde kozmetik ürünü kullanamaz haline gelmiş dolayısıyla doğal olan ürünlere yönelmeye başlamış çünkü vücut sistemi kabul etmemiş ve reaksiyon göstermiş 



durance markasını araştırdıktan sonra markayı öyle sevmiş ve benimsemiş ki ben bu işi yapmalıyım diyerek bayilik almış sonrasında durance markası özlem hanımı çok sevmiş olacaklar ki sevmemek elde değil gerçekten çok sempatik doğal bir bayan Türkiye geneli sorumlusu olmuş

karşılıklı güvenle ne kadar güzel işler başarmışlar nereden nereye öyle değil mi


normalde dersi bile 20 dk fazla dinleyen bir yapıp yoktur çok tanıtımda da yer aldım hemen sıkılır ilgim doğalır anlattıkları bir kulağımdan girer bi kulağımdan çıkar ama

özlem hanım öyle güzel iletişim sağladı ki soluksuz yanına kedi misali oturdum pür dikkat dinledim 
en çok hoşuma giden yönü ise çalışanlarına canım ve - cim li konuşması egodan uzak kaliteli bir yönetici benim nazarımda


o kadar pozitf elektiriği aldıktan sonra tabiki özlem hanımın dedikleri mantığıma yattı

durancenin ürünlerinin tamamen doğal olduğu fransada bir yerde adı şimdi aklımda değil uçakların bile geçmediği o nadide tarlalarda yetişen bitkilerden oluşan bitkiler var içeriğinde
özlem hanım gidip görmüş her sene
durancenin mekan kokuları meşhur bende birkaç alış veriş sitesinde sanki satışını görmüş gibiydim ev yaşam bölümünde 




özlem hanım ten kokularında yani parfümlerinde açık sözlülükle söyledi ki bizim kokularımız kalıcı değil !

kalıcı diyemem çünkü kalıcı değil bi müşteriyi kandırmak olur dedi 
dürüst olarak cevap vermesi gerçekten çok hoştu
hatta bir sene böceklerin güllere (güllerdi sanırım) dadanmasından dolayı gül içerikli parfümlerini çıkaramamışlar 
sanırım gelincik kokusu sevginin kokusu adı altında fransada ödül almış



tembel bi öğrenci olduğumu yazının başındada söylemiştim bunları not almadığım için sanırım galibalarla yazıyorum kusura bakmayın ama benimle buluşmaya gelen sevgili blogger arkadaşlarım bu yazıyı görür ver okurlarsa bitanaciklerim lütfen yanlışlarım varsa düzeltin :)



markanın içeriği çalışma standartı vs konusulduktan sonra özlem hanım tabi ki kokulara geçti

o sık biz tahmin etmeye çalıştık 
benim Tarçınla beraber yaşamaktan burnum öyle olacak ki pek gelişmiş çoğunu doğru tahmin edebildim kokuların 
tarçınla beraber yakında ava çıkarsam şaşırmayın :) burun o derece sağlam koku almaya başlamış :)



onun öncesinde özlem hanım sormak isediğiniz sorular varsa yanutlayım dediğimde bende hemen durance firmasının hayvanlar üzerinde test edip etmedğini sordum
özlem hanım test yapmadıklarını bitkilerin doğal bunlarında testle değil zaten bileşenlerin bilirliği açısından aynı olduğunu söyledi ve ecosert sertfikalarının olduğunu söyledi 
henüz bi araştırma içinde bulunmadım kendi açımdan bir şey diyemem


koklamalarımızı yaptıktan sonra özlem hanımın bize hediyeleri vardı bende içinde amber kokulu vücut kremini seçtim amber kokusunu çok sevdiğim için tercihimi ondan yana kullandım 




mağaza turunda hediyelik kutularada denk geldim ve çok beğendim


                                            
sonrasında baktım ne göreyim urtekram markasının diş macunu rollon'u var hemen diş macununu kaptım diş macunu 12,47 lira rollon 22,5 du sanırım rolllon ihtiyacım olmadığı için almadım diş macunu aldım sadece
 
urtekram firması buav sertifikalı bir marka hayvanler üzerinde deney yapmıyor buav logolu fotoda göreceksiniz bayadır arıyordum sadece internette bulabilmiştim almamıştım burada bulunca çok sevimdim
cruelty free diş macunu rollon arıyorsanız durance mağazalarında bulabilirsiniz
Ankara için adres Armada avm
ben etkinlikten çok memnun kaldım
kokuları kağıtlara sıkmıştık hala kağıtlar kokuyor söyleyim bende her ne kadar kokularımız kalıcı değil iddiaları olsada bence kokuları kalıcı
ortalğın altını üstünü getirdim onu kokladım orayı burayı karıştırdım derken mağaza turumuz sona erdi


sonrasında hello kitty cafede bizleri ağırladılar kuru pastalarımızı çaylarımızı içtik blogger arkadaşlarımla sohbetimizi ettik

özlem hanıma bu etkinlik için çok teşekkür eder ve başak ablama da(bloğu için tık tık) beni unutmayıp çağırdığı için ayrıca teşekkür ediyorum

hoşcakalın
kendinize popüler davranın ...

6 yorum:

  1. Ayyy ne güzel yaaa bende istiyorum böyle etkinliklere katılmak :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah kuzum keşke ankarada olsan biz burda etkinlik harici bile buluşuyoruz
      sen istanbulda ki etkinliklere katılmadın mı peki

      Sil
    2. çağıran olmadı ki :)) bu işler nasıl oluyor bilmiyorum da zaten

      Sil
    3. gerçi istaanbul çok kalabalık blogger da çok birbirinizden kopuk olmanız çok normal kuzucum neyse ankaraya geldiğinde buluşuruz :)

      Sil
  2. Öperim seni, güzel yazın için de ben teşekkür ederim Ekin'im!!!

    YanıtlaSil

Kedidir kedi :)