9 Aralık 2013 Pazartesi

Goodbye Serisi 2 (Bitenler)

Merhabalar
Uzun zamandır bitenler yazısı yazmıyordum baya bir ürün bitirdim sağolsun annem ilk birikenleri çöp diye atmış bende 2. bitenleri yazıyım dedim 

Sol baştan sayıyorum :) iPad ime instacollage yi indirmeyi üşendim şimdi gözle görülür zaten :)

1- sephora waterprof göz makyaj temileyicisi / iç güvesinden hallice fiyatına göre daha iyi performans beklerdim waterprof olmasına rağmen bazı makyajları temizleyemedi bir daha alınmayacak listesinde 
2- superdrug tea trea yüz yıkama köpüğü / bu ürüne aşık oldum kullanırken stok yapayım diye almaya gittim bulamadım bitmesin diye azar azar kullandım ama sonuç olarak bitti :) 3 aydır neredeyse watsons'un Ankara'da ki denk geldikçe çoğu mağazasına baktım hankamall natavega gratis panora kentpark cepa Kızılay   hiçbirinde yok  anacım her gittiğimde fırça çekiyorum aklıma geldikçe twitterdan fırçalıyorum yok arkadaşım getirmiyorlar üretimden mi kalktı getirmiycekmisiniz bir daha diyorum yok gelir gelir diyorlar ama 3 -4 aydır ürün gelemedi gitti anlaşılan o ki geldiği zaman tekrar alınacaklar listemde 
3- biobis şampuan / bimden almıştım saç dökülmelerine karşı etkili diye beğenilmedi yarısı kullanılmadı atıldı çöpe bir daha alınmayacaklardan 
4- İsana hassas ciltler için deodorant / İsananın çoğu ürününü severim bu ürün normal deodorantlardan farklı içindeki etken maddeler az hassas ve alerjik yapılara göre fiyatı da ucuz 3.50 lira beğenildi kokusu medikal kokusu olmasa daha iyi olacak tekrar alınır listemde 
5- nivea doubl efect deodorant / bundan sürekli kullanıyorum memnuniyetimi yazmıştım tekrar tekrar alınanlardan kendisi 
6- lush celestial hassas ciltler için nemlerici / kokusu çok tuhaf cildime artısı olmadı beğenmedim zaten şimdi dermoyoloğun verdiği kremi kullanıyorum yüzüme bu da tekrar alınmayacaklar listesinde 
7- essence big lushes maskara / sürekli kullanılıp alınan rimellerimden yazısını yazmıştım  (tık tık)
8- giovanni avakadolu saç serumu / bu biten 3. Şişe tekrar alınanlardan yazısı için(tık tık)




9- diasa pamuk 1 liraya almıştım memnun kaldım tekrar alınanlardan 

10- benri aseton / pompalı olması çok işimi gördü benri asetonların kokularında çok hoşuma gidiyor diğer çeşitleri alındı 





Şimdilik bitenler bu kadar 

Hoşcakalın 

Kendinize popüler davranın 

6 yorum:

  1. O devasa asetonu nasil bitirdin canim. Tebrik ederim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kuzum ya evde 3 bayanız aseton dayanmıyor desem yeridir bu büyükler çok işimizi gördü pompalı olmasıda çok rahatlık sağlıyor 2. de bitmek üzere yılbaşı indirimde stok yapıcam yine :)

      Sil
  2. bitenler olduğuna göre gelsin yeniler aseton bitirmişsin tebrikler bende de var daha yarıya gelemedimm bende bloğuma beklerim :) http://sedefilemodamakyaj.blogspot.com/2013/11/avon-8-in-1-palette-smokey-eyes.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evde üç bayan olunca bitiyor hemen kuzum
      Tabisi hemencecik geliyorum bloğunu ziyarete :)

      Sil

Kedidir kedi :)