9 Aralık 2013 Pazartesi

Giovanni avakadolu saç serumu

Merhabalar 
Biz bayanların en büyük sıkıntısıda yıpranmış saçlar
Benim en çok uğraştığım nedense saçlarımdır
Senelerce saçımın sarı röfleli olmasından saçım direncini yitirdi sürekli kırıklar dökülme keçeleşmeler kuruluk başlıca sorunlarımdandı
Kuaförüm sürekli saçın çok kuru ne bulursan sür artık şu saçını diye diye beni bu saç bakım yağlarına alıştırdı çok ürün kullandım kimi ağırlaşma yaptı kimi döktü kimi yapış yapış yaptı kimi yağlandırdı çoğundan memnun kalmadım memnun kaldığım ürünlerde kuaförlerde satılan ürünlerdendi dolayısıyla fiyatları uçuktu

Giovanninin sampuanlarını ününü duydum birkaç blogger arkadaşımın serumundanda memnun kaldığını okuyunca denemeye karar verdim


Giovanni avakadolu saç serumunu benim vazgeçilmezim oldu bu 3. Şişem 
Ağırlaştırma yapışma yapmadı kırıklarımda azalma oldu ve saç uçlarımın zayıf yapısı giderek güçlendi sertleşti ayrıca saçıma parlaklıkta verdi
Kimi arkadaşlar ağırlaşma yaptığını söylemiş yazılarından bende hiç ağırlaştırma yapmadı belki fazla uygulandığında ve diplere yakın yerlere sürüldüğünde ağırlaştırma yapmış olabilir genel olarak ben çok memnunum arada sırada başka serumlar denesemde favori ürünüm bu oldu 
Fiyatı 19.90 boyutunun küçük olduğuna bakmayın bereketli ürünlerden 3 defa sıkımda tüm saçıma yetiyor 
Ayrıca giovanni ürünleri hayvanlar üzerinde deney yapmıyor buav sertifikalı arka yüzünde mutlu tavşan logosunu görebilirsiniz 



Gratis mağazalarında satılıyor 
Gratis indirimlerinde giovanni markasında %40 indirim oluyor o zamanlar stok yapıyorum sizde indirim zamanı deneyebilirsiniz
Hoşcakalın 
Kendinize popüler davranın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kedidir kedi :)