29 Temmuz 2013 Pazartesi

Goodbye Serisi 1 (Bitenler)

Merhabalar 
Sonunda bende bitenler yazısıyla karşımızdayim 
Gün ola ki 1 ayda bir ruj bir pudra bitirelim değil mi ?
O yüzden genelde biten ürünlerin çoğu bakım ürünleri oluyor 

Bitenlerin kaplarını her ne kadar saklamaya  çalışsamda ablam sağolsun bazılarını atmış çok az ürün bitirdiğim için biriktirip öyle yazısını yazıyım demiştim ama ne diyim kız haklı o kadar çok sağda solda durdu ki her tarafta boş kaplar gezince cinlenip atmıştır yani :) 
bazılarınıda kendi için aldı krem vs koyarım tatile giderken diye yani atmanın haricinde boşalanların birkaçını değerlendirdi  ablam :)

Bu kadar abla dedikodusu yeter :)

bakalım neler bitirmişim neler çöpe gitmiş 

1 - the body shop Hindistan cevizli body butter : Önceki yazılarımda bahsetmiştim aslında beğeniyordum fakat hem artık loreal satın aldığını için ne kadar test yapilmasada para loreal'e gitti için bi daha almam loreal maalesef test yapanların basını çekiyor 
Yerine daha ucuz aynı sekilde deney yapmayan  hayvanlar üzerinde deney yapmayan hatta daha iyisi bile denilebilecek SuperDrug body butter alıyorum  yazısı için(tık tık)
2 - Watsons çilekli el kremi : Beğenmedim bir daha almam hiçbir özelliği yok aşırı sıvı nemlendircilik sıfır bir daha almam 
3 - Doa kozmetik saç dökülmesine karşı bakim yağı : Dökülme yariya indi saç yağli kalabiliyor benim için orta sınıf tekrar alınabilir fakat şu aralar saçımda nedenini bilmediğim bi matlık söz konusu ara ara bakım için kullanacağım 2. var elimde ona devam ediyorum
4 - Bee beauty possion Hindistan cevizli duş jeli : beğenildi yenisi alındı kullanılıyor hatta yedeklendi yazısı için (tık tık)
5 - Bee beauty cheesecake'li duş jeli : beğenildi yedeklendi yazısı için (tık tık)
Hatta bunun body losionunuda bitirdim oda yedeklendi 
6 - SuperDrug duş jeli (güllü) : Çok fazla bi albenisi yok koku kalıcı değil ama tipi hoşuma gidiyor :) kullanışlı fiyatı 2 lira o yüzden tekrar alinir  
Hatta inci tozu olan duş jelide bitti onlar kremsi yapıya sahip oldugundan biraz daha iyi denilebilir 
7 - Nivea dry comfort (48h) deodorant : beğenmedim öyle kuru fln kaldığı yok zaten senelerdir yandakini kullanıyorum bi deneyim dedim beğenmedim tekrar alınmaz 
8 -Nivea duble efect mor düşler : senelerdir vazgeçilmezim bundan başka tanımam hep alındı alınacak tavsiye ederim 
Nivea'nin hayvanlar üzerinde deney yapmadığı biliniyordu fakat son zamanlarda muallakta ne yapanlarda ne yapmayanlarda ismi geçiyor tereddütlü bi marka 
9 - SuperDrug naturalhigh face wash (yüz yıkama jeli kuru ciltler için) : beğendim cildi iyi temizliyor fakat son zamanlarda iyice cildim gerildi yıkamadan sonra köpüklü olan daha çok hoşuma gitti bir daha almam
10 - Bio True lens solüsyonu : bunu da ekleyim dedim lens kullananlar varsa çok memnunum içinde göz kuruluğunu önleyici solüsyon mevcut damla kullanmanıza gerek kalmıyor tekrar alındı kesinlikle :)
11 - the body shop lipgloos : uzun zaman önce almıştım işe yaramaz beğenmedim yapış yapış zor bitti zaten 
12 - flormar simli pembe ruj : bunuda çok önceden almıştım simli modası geçti diye kullanmıyordum ama bu sene tekrar kullanmaya başladım sonunda bitti tekrar alınmaz politikası gereği loreal almış yine diye duydum 
13 - essence stay No matter what 25h volume waterprof rimel : adını bile zor yazdım adı batasıca direk kaçın kaçın diyorum 
Suya dayanıklı rimel diye âlâsını yapmışlar çıkmıyor Allah çıkmıyor çimento gibi asla alinmayacaklardan direk kaçın zaten bitmedi direk çöp çıkarırken öyle zorlandım ki kirpiklerimi döktü 
14 - essence get big lashes volume curl maskara : vazgeçilmezim tekrar alındı yedeklendi

* Eyfel doldurma parfümü İstanbul gezisinde almıştım sonrasında Ankara'ya da subesi açıldı
orda deneyince kalıcıydı tester yalnız aldıklarım hiç kalıcı değildi
Eyfel doldurma parfümeriyi beğenmedim tekrar almam 

* Ojeler çöp

Bunların haricinde 

* SuperDrug papatyalı makyaj temizleme mendili bitti onunda tekrar yeşil çaylisini aldım denemedim daha ama papatyaliyi beğendim 

* SuperDrug kakao body butter bitti çok memnunum yedeklendi 

Bu arada instagramda daha çok paylaşımlar yapıyorum anlık fotolarla yazılarını yazmadığım yeni aldığım ürünleri deneyip koyuyorum  
Ordanda takip edebilirsiniz 
İnstagram kullanıcı adımız yine aynı 
@palatosun 

Aiii bitenler yazısı yazmak ne zormuş ne yazacağımı şaşırdım 
Saçmaladıysam kusura bakmayın 
Zaten birazda dalgınım canım sıkkın aklımı başka şeyler yönlendirmeye meşgul etmeye  çalısıyorum 
Allah'ın takdiri 

Yazım hataları için affola malum telefon iPhone otomatik düzeltme 
Hepinizi öperim kendinize popüler davranın xoxo

2 yorum:

  1. Genelde Bausch and Lomb'u hep kullanırdım, nemlendirmesi çok iyi. Ben genelde lensleri ortalama 15 saat kullanıyorum çıkarmadan, batmadan kullanım yaşamak zor ama Bausch and Lomb'da bir sorun yoktu :) Ona geri döneceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben opti-free kullanıyordum doktorum bunu önerdi çok memnunum uzun senelerdir lens kullandığım için zaman zaman kuruluk sorunu çektim o yüzden damla kullanmıştım
      Doktorum sorunlar tekrar yenilemesin diye hemde daha sağlıklı olan bio true önerdi
      Artık vazgeçmem lensleri de güzel kesinlikle

      Sil

Kedidir kedi :)