22 Temmuz 2013 Pazartesi

Essence All İn One BB Krem

Herkese merhabalar 
Sanada merhaba Pazartesi Pazartesi gününü sevmeyenler derneği üyesi olarak sıkıcı bir Pazartesiyle başbaşayım ofiste napiyim napiyim derken 1 2 aydır sanırım kullandığım essencenin bb kremini sizlere anlatayım dedim  
Essence all-in-one bb krem


30 spf li özelliği beni cezbetti hem nemlendirici hem güneş kremi katman katman olan tenimden bazen hiç hoşlanmıyorum 
Lazer uygulaması yaptırdığım için bıyık bölgeme sürekli güneş koruyucu kullanmak zorundayım 30 spf de azimsanmayacak kadar güzel bir koruma ve diğer bb kremlerin 25 spf kullandığını göz önünde bulundurunca benim için biçilmiş kaftan oldu 
Ürünü severek kullanıyorum 
Kapattıciligi bence bb kreme göre çok iyi üstüne pudra uygulayinca ciltteki kusurlar kizariklik gayet güzel kapanıyor artı fondötene gerek kalmıyor 

Fotoğraflarda farki göreceksiniz öncesi ve sonrası olarak 


Oil free demişler gözenekleri tıkamıyor demişler evet doğru gözenekleri tıkamıyor fakat yağsız değil gibi hafif yağlı bence
Light formül demişler bence değil çünkü parlama yapıyor bıldır bıldır cildiniz parlıyor yağlı ciltler için sorun teşkil edebilir ama benim cilt kuru olduğundan parlama olayınıda amaçsızca sevdiğimden nedendir bilinmez sorun olmuyor 
Koruması nemlendirmesi kapatıcılığı gayet iyi benim gözümde yaz aylarının sıcağında fondöten sürmek zorunda da kalmıyor 
Ayrıca pudra uyguladığımda parlama olayını yarı yarıya düşürüyorum 
Bence bb kreme göre güzel bi ürün 
Tabi herkesin bb kremden beklentileri farklı olabilir matlık ister  vs onada bsy diyemem ama pek yağlı ciltlere pek önermem
Fiyatı tam hatırlamıyorum ama 10 lira fln sanırım 
Fiyatına göre ve bb kreme göre ben performansını beğendim en azından enim beklentilerimi karşıladı taktir sizin :) 
Gratis veya rossmann mağazalarında essence ürünlerini bulabilirsiniz 
En öncelikli olarak  essence hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir marka 
Hoşcakalın 
Kendinize popüler davranın :)

2 yorum:

  1. Aynısı bende de var ama ben hiç beğenmiyorum bu bb kremi :( Kapatma konusunda usta ama renk :( Benim cildim için fazla koyu ve pembe alt tonlu :( SPF'si de süper, onu çok seviyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet biraz koyu ama ben zaten koyu bi renk istemiştim hem kapatıcılığı tam olur hemde bronzlaşınca kullanırım diye açık renk pudra sürünce biraz açılıyor tonu ama çok degil tabi
      Beyaz tenlilere göre haklisin çok koyu gelebilir

      Sil

Kedidir kedi :)