25 Nisan 2013 Perşembe

küçük alış veriş

merhabalar
günlerdir gabrini satan bir yer arıyordum 
meğerse burnumun ucunda varmış ben boşa aramışım

evin yakınına kozmetik dükkanı açıldı daha çok kuaför ürünleri satan bir yer olduğunu otobüste gidip gelirken görmüştüm uğramaya fırsatım olmamıştı bugünde işten erken çıkınca fırsat bu fırsat dedim girdim içeri
bir de ne göreyim her yer gabrini ürünleriyle dolu ayrıca gabrinin alt markası rapsodi markasıda var
pek bi sevindirik oldum ve kendimi kaybettim

ha diyeceksiniz ki neden gabrini diye tutturdun
gabrini markası romanya markası ve bilindiği üzere avrupa ülkelerinde hayvanlar üzerinde deney yapılmıyor romanyada da bu durum mevcut o yüzden gabrini arayışına girdim
ojelerinden birkaçını önceden annem almış kullanmış memnun kalmıştım
bu sefer daha çok şey aldım göz kalemi ihtiyacım vardı hemen o açığı fazlasıyla kapattım
allık aldım arada sırada kullanırım diye rengi hoşuma gitti sedefli allıkları özellikle yazın çok beğeniyorum çünkü bir sürüde oje aldım tabiki her serisinden almaya çalıştım ki tek tek yorumlayayım farklarını anlayayım diye
bu alış veriş yetmezmiş gibi erkek arkadaşımla akşam gezmesine çıktık

yeldanın (yeldanınevi.blogspot.com) gitti yemeklerini çok beğendiği kentparkada meksika yemekleri yapan bueno burrito ya gittik 
oraya gitmişken tabi douglas'a girmeden olmaz dedim girdim ve elim boş çıkmadım nyx markasının allığını aldım pembe allık da tamam olmuş oldu ve son olarak watsons'a girip yüzüm için superdruh güneş koruyucusunu aldım gelmesini bekliyordum mayıs ayında gelecek demişlerdi watsons yetkilileri erken gelmesi çok iyi olmuş hemen o açığımıda kapattım

günüm alış veriş dolu geçti anlayacanız :) merak ettikleriniz varsa ilk önce sizler için yorumlayabilirim

hoşcakalın...

                  kendinize popüler davranın :)

12 yorum:

  1. o 3D ojeleri merak ettim hiç görmemiştim onları.. güle güle kullan hepsini..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3D nin pembesi vardı bu aldığıma benzer bende cesi olsun diye almadım lacivert vardı bende var diye almadım baska renkleri gelirse kesin alıcam :) yorumlarım burda :)

      Sil
    2. Cok teşekkür ederim canım

      Sil
  2. güle güle kullan canım,bu arada Douglas ta NYX markasının diğer ürüneri de var mı canım,jumbo göz kalemleri falan?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kocaman standı var canım her şey var kalemleri gördüm içinde jumbolar varmıydı dikkatli bakmadım ama kesinlikle vardır

      Sil
  3. ojeleri ben de merak diyorum canımm kullandıktan sonra yorumlarını bekleriz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilerleyen zamanlarda paylaşacağım canım düşüncelerimi
      şimdilik şunu söyleyim fiyatına göre güzel oje kalıcılığı essence2nin ojelerine göre daha iyi

      Sil
  4. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende bulduğuma çok sevindim netten almak istersen internetde çok satan siteler var her çeşitinide bulabilirsin

      Sil
    2. yanlısla içeriği kaldıra bastım geri nasıl alınır bilmiyorum çok özür dilerim

      Sil
  5. iyi günlerde kullanman dileğiyle

    YanıtlaSil

Kedidir kedi :)