10 Nisan 2013 Çarşamba

doa kozmetik sülfatsız saç kremi

merhabalar 
bir önceki yazımda doa kozmetiğin sülfatsız saç kremini kullandığımı söylemiştim 
öksüz kaldı saç kremim diyerek hemen yorumlamaya koyuldum

doa kozmetiğin sülfatsız besleyici saç kreminin içeriğine şuan ulaşamıyorum sitesinden içerik kaldırılmış
ben memnunum azıcık sürüyorum bekletip yıkıyorum her kremde uygulanan şekilde uyguluyorum farkı yok
saçlarımı yumuşacık yapıyor bildiğim kadarıyla parapen falanda içermiyor
hatta besleyici olduğundan saç diplerine bile sürebilirsiniz zararı yok yazısını okumuştum
kırılma ve yıpranmalara karşı etkili olduğu tanımı yapılmış bu konuda yorum yapamayacağım zira saçlarım kırık ve yıpranmış şekildeydi yeni kestirdim bundan sonra etkilerini tam anlamıyla görebilirim bence

ürünü 15 liraya  kendi sitelerinden aldım 
400 ml uzun süre kullanılır 
ben çok memnun kaldım içeriğinin doğal olması beni rahatlattı aklımda soru işaretleri olmadan kullanıyorum
saçlarımı hint yağlı sarımsak özlü sabunla yıkadıktan sonra bu kremi kullanıyorum 3 gün boyunca saçlarımda kuruma kabarma sertleşme elektriklenme olmuyor

doa kozmetik hayvanlar üzerinde deney yapmıyor

hoşçakalın ...
                        kendinize popüler davranın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kedidir kedi :)