24 Mart 2013 Pazar

doa kozmetik shea butter

merhabalar,
doa kozmetiği uzun zamandır çevremden duyuyordum sülfatsız sampuanları sabunlarının methi aklımda kalan son dedikodulardan
8 mart dünya kadınlar günü %40 indirim yapınca doa kozmetik fırsat bu fırsat deyip aklımdaki tüm ürünleri aldım hatta ihtiyacım olmayan ama doğallığının beni cezbettiği birçok ürünüde sepetime ekledim
bugün size shea butter'ı anlatacağım 
ürün küçücük bir kapta geldi çanta aynası boyunda 15 ml çantada taşımak için ideal bir boyda fiyatı 3.99 doa kozmetigin kendi internet sitesinden satın alabilirsiniz
shea butterın faydaları say say bitmeyecek kapasitede
shea yağının hücre yenileyici cildi nemlendirici özelliği mevcut
yara izlerine, egzamaya, ciltteki kuruluğa, döküntüye, çatlaklara, saçınızdaki kırıklara, koparak dökülmelere ve her türlü kırışıklıklara iyi geldiği bilinmekte
ayrıca spf 3 civarında korumasıda mevcutmuş

ürün görüldüğü gibi katı halde elinize ufacık aldığınızda hemen sıvı hale geçip yayılıyor
kuvvetli bir yapısı olduğunu söyleyebilirim gerçekten yumuşatmayı ve nemlendirmeyi bende hemen sağladı
ben yine her zamanki gibi ellerime kullandım ve memnun kaldım
dirseklerimide sürüyorum

ürünü her formda kullanabilirsiniz ellinizde ayağınızda topuk sertliğinde çatlamış dudaklarda dirseklerinizde, yumuşaması nemlenmesi tahrişin azalaması gereken her yerde kullanılabilir
ben memnun kaldım deneyip görmek size kalmış
hoşcakalın... 
                                kendinize popüler davranın :)


edit: yukarda yazıklarım doa kozmetikten alıntılanmıştır


1 yorum:

Kedidir kedi :)